KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zmianą ogłoszoną w Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) zwanego dalej „rozporządzeniem” informujemy, że Administratorem Pana/i danych osobowych zwanym dalej „Administratorem” jest Ecotec Polska Sp. z o.o. z siedzibą: 02-229 Warszawa, ul. Światowa 22. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: gdpr@ecotec-polska.pl oraz adresem korespondencyjnym: 02-229 Warszawa, ul. Światowa 22. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu identyfikacji stron umowy o świadczenie usług
- w celu zawarcia, wykonywania rozwiązania umowy o świadczenie usług
- w celach związanych z naliczaniem podatków i zgłoszeniem do ZUS (jeżeli wymagane)
- w celach wykazania (przez Administratora, inne podmioty w „grupie przedsiębiorstw” do której należy Administrator oraz przez podmioty związane z wykonywanymi usługami, w tym odbiorców usług) przestrzegania krajowych przepisów prawa, w szczególności, ale nie wyłącznie przepisów dotyczących: wymaganych kompetencji, BHP, braku przeciwskazań do wykonywania danego zakresu prac, przepisów dotyczących umowy zlecenia, (minimalnego) wynagrodzenia i innych świadczeń wynikających z umowy, legalności zatrudnienia, przestrzegania obowiązku opłacania składek w systemach zabezpieczenia społecznego, osób delegowanych, legalności pobytu, legalności wykonywania pracy (za granicą);
- w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią w szczególności, ale nie wyłącznie, w celu dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami.
Podstawę prawną przetwarzania stanowią:
- art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia tj. „osoba której dane dotyczą jest stroną umowy” oraz art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia tj. „zgoda osoby na przetwarzanie jej danych osobowych” w związku z wymaganiami Rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczącego wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004.
Pana/i dane osobowe mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców:
- pracownicy i współpracownicy Administratora, podmiotów w „grupie przedsiębiorstw” (w grupie Ecotec), oraz podmiotów związanych z wykonywanymi usługami (w tym odbiorców usług),
- klienci administratora, inni kontrahenci administratora,
- podmioty świadczące Administratorowi usługi doradcze, pomocy prawnej, podatkowe, rachunkowe i kadrowe, służby BHP,
- podmioty świadczące Administratorowi usługi pomocy technicznej i dostawcy rozwiązań informatycznych umożliwiających prowadzenie Administratorowi działalności (np. dostawcy oprogramowania, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu),
- polskie organy publiczne działające na podstawie mających zastosowanie przepisów prawa,
- zagraniczne organy administracji rządowej i samorządowej oraz inne władze i instytucje państwa delegowania według właściwości terytorialnej lub przedmiotowej, odpowiednio mogą to na przykład instytucje zabezpieczenia społecznego, instytucje kontrolujące przestrzeganie krajowych przepisów prawa określonych wyżej, organy konsularne, instytucje ds. cudzoziemców, Policja, instytucje odpowiedzialne za ochronę granic, instytucje celno – skarbowe, ministerstwa właściwe w sprawach zatrudnienia, oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- jeżeli umowa zawarta będzie z wykorzystaniem systemu Autenti, dane osobowe zawarte w umowie będą przetwarzane (przechowywane) przez Autenti sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, której polityka prywatności dostępna jej pod adresem https://autenti.com/regulaminy/polityka-ochrony-prywatnosci-autenti/.
Pana/i dane osobowe będą przetwarzana jedynie przez okres niezbędny i określony w przepisach prawa. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Z przepisów Rozporządzenia wynika w jakim zakresie z każdego z tych praw można skorzystać. Zależeć to będzie w szczególności od podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i warunkiem zawarcia umowy. Jest Pan/i zobowiązany/a do ich podania, a niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących wobec Pana/i skutki prawne w tym do profilowania.